כיצד תוכלו לשמור על ניחוח הבושם לאורך זמן?

כיצד תוכלו לשמור על ניחוח הבושם שלכם לאורך זמן?

עומד לפניכם יום עבודה ארוך עם פגישות או דייט חשוב שימשך לתוך השעות הקטנות של הלילה? כאשר אתם מתארגנים ליציאה, מתלבשים באלגנטיות ומתיזים את הבושם על הצוואר אתם מריחים נפלא. אך לצערנו הרב לאורך הפגישה הניחוח המשכר מתחיל לפוג… במאמר זה נגלה מדוע ריח הבושם נעלם ומהן הטכניקות הטובות ביותר לשמור עליו לאורך זמן?

כיצד בנוי בושם?

אין זה משנה אם אתם משתמשים במותגי יוקרה או בבשמים זולים יותר – בשמים כוללים מרכיבים דומים. המרכיב הראשוני הוא האלכוהול, הנמצא באחוזים של 96% בבושם הטהור, 80% בבשמים טהורים פחות ו-60% בבשמים המכונים בשמי רענון (או-דה-פרש). כאשר הבושם בא במגע עם הגוף אחוז האלכוהול שבו יורד משמעותית וגם הריח מתחיל להתפוגג.

חלק מהבשמים כוללים מרכיבים טבעיים שריחם משתנה מעט כאשר הם באים במגע עם עור הגוף, אחרים, כוללים מרכיבים סינתטיים שריחם נשאר דומה לניחוח שאנו חשים כאשר אנו מריחים את הבקבוק עצמו.

תוך כמה זמן הריח יפוג?

נסו פעם אחת לבדוק האם כמות גדולה של בושם משאירה את ריחו יותר זמן עליכם? תופתעו לגלות כי הכמות אינה משנה אלא התדירות שבה אתם שמים את הבושם. אם תרצו להריח נפלא בשימוש בבושם בלבד תצטרכו להתיז אותו עליכם כל שעתיים (!).

למרבה המזל יש דרך מושלמת לחזק את ניחוח הבושם. שמנים שפותחו בהתאמה לניחוח האהוב עליכם מחזיקים מעמד יותר זמן על העור. כך, אתם יכולים להשתמש בשמן בעל ניחוח מושלם. בדיוק הריח שאתם אוהבים ביחד עם הבושם המקורי או בלעדיו וליהנות משעות ארוכות יותר, בהן אתם מריחים נפלא.

כמה זה עולה?

החדשות הטובות הן, שכאשר אתם משתמשים בבקבוקון בושם לגבר או לאישה המבוסס על שמנים, אתם מעניקים "עוצמה" נוספת לבושם שלכם ויכולת להישאר לזמן ארוך יותר. בושם על בסיס שמן ניתן לקחת עמכם גם בתיק ולחזק את הניחוח בשעות הקטנות של הלילה. כך, אתם נהנים מאותו הריח של הבושם המקורי, במחירים נמוכים בהרבה.

שמני בושם מתאימים גם למי שרוצה לגוון ולהשתמש כל פעם בניחוח אחר, מבלי להשקיע הון על רכישת חמישה או שישה בשמי מותגים יוקרתיים. במקום להתפשר על ניחוחות שאינכם מכירים או אוהבים ולרכוש בושם זול, תוכלו ליהנות מהניחוח היוקרתי בלי לשלם את תג המחיר הגבוה.

מגוון עצום של ריחות בקצות האצבעות

בחנות המקוונת של: לאגו דה אורו, תוכלו למצוא בשמים שנשארים לאורך זמן ויוצרים סביבכם את האנרגיה שאתם רוצים – אנרגיה קלילה, חושנית או מתקתקה. בכל יום, אתם יכולים לשנות את הניחוח שלכם בדיוק כמו שאתם בוחרים בבגדים שונים לכל יום. Lago De Oro מציעה קולקציה המתרחבת מדי יום ומתאימה גם לגברים וגם לנשים כאשר אפשר לבחור בין בקבוקונים קטנים בגודל של 10 מ"ל ועד בקבוקוני 50 מ"ל. תוכלו גם ליצור חבילות מיוחדות הכוללות כמויות ומארזים שונים. בדקו עכשיו האם גם הבושם האהוב עליכם כבר נמצא שם?

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו!

נשלח לכם הטבות בלעדיות,כתבות מעניינות ורק דברים שממש תרצו לראות,מבטיחים לא להגזים :)

מחלקת עסקים

מעוניינים למכור מוצרים שלנו? צרו קשר